Hiába a megfelelő tartalom, ha nem tudjuk azt megfelelően prezentálni. Íme, 3 gyakran elkövetett hiba egy értékesítő oldal esetében.

1. Gátlástalan hirdetések – A szokásos pop-up hirdetések idegesítőek, a teljes-képernyős reklám pedig egyszerűen elfogadhatatlan. A vásárlók ki nem állhatják ezeket, és a legtöbbjük inkább elhagyja, az oldalt mintsem kivárja, míg eltűnik a reklám.

2. Navigációs rémálmok – Ha a látogatók nem tudják elérni a kívánt oldalt két kattintás alatt, akkor általában nem hatékony a navigáció. A túl sok válaszút, az oldaltérkép hiánya, egy ”vissza” gomb, ami nem visz vissza az előző oldalra, s más efféle navigációs hibák sok ügyfelet riaszthatnak el.

3. Nincs lehetőség a visszajelzésekre, hozzászólásokra, kérdésekre – A vásárlók szeretik látni, hogy számit a véleményük. Egy visszajelzési részleg kialakítása jó módszer a vevőkkel való jó kapcsolat létesítésére. Továbbá egy remek lehetőség arra, hogy megtudjuk az ügyfelek kívánságait és ötleteit, melyek az oldal további fejlesztésében lehetnek hasznosak.

Reméljük Ti nem követitek el ezeket a hibákat és ha már annyi elégedett és visszatérő vásárlótok van, hogy túl sok időt töltötök a termékek csomagolásával illetve túlterheltek vagytok a különböző logisztikai folyamatok miatt akkor keressetek minket, hogy ti arra koncentrálhassatok ami igazán fontos marketingre, ügyfélszerzésre, növekedésre.