BÍZD A LOGISZTIKÁT PROFIKRA!
Egyre több webshop tulajdonos dönt úgy, hogy megszabadul a raktározás, csomagolás okozta gondoktól és kiszervezi logisztikáját. Célkitűzésünk az, hogy támogassuk az UNAS áruházak tulajdonosait céljaik elérésében és levegyük vállukról a raktározás, csomagolás okozta terhet.
Hozz ki többet vállalkozásodból, mi ebben segítünk!
Milyen előnyökkel jár a kiszervezett logisztika?
- csökkentheted költségeidet azzal, hogy nem kell drágán raktárt bérelni, kauciót és rezsit fizetni
- időt spórolsz azzal, hogy nem te csomagolsz, postázol vagy vársz a futárra
- több futárszolgálat kedvező szállítási díjai közül választhatsz
- pénzt spórolsz a személyzettel, akinek bérköltsége van, nem beszélve az időről, amire betanítod a folyamatot
- nem kell drága készletkezelő rendszerbe fektetned, vagy drága gépekre költened, pl. speciális címke nyomtatóra, vonalkód olvasóra. Ezek több százezres tételek és egy fulfillment cég rendelkezik mindezen szoftverekkel és gépekkel
- arra tudsz koncentrálni, ami a legfontosabb: az ügyfélszerzésre, marketingre és termékfejlesztésre
Miért válaszd a Logify-t, mint logisztikai partnert?
- logisztikai szolgáltatásunk bármilyen méretű vállalkozás számára elérhető
- e-kereskedelmi szoftverünknek köszönhetően a hibaszázalék minimális, a készlet nyilvántartás precíz
- átlátható az árképzésünk, nincsenek rejtett költségek, illetve kötbér
- meghatározott forgalom mellett akár ingyenes raktárbérlést nyújtunk
- 13. kerületi személyes átvételi pontunk, az Árpád- hídhoz közel, az iroda negyedben található
- API összeköttetést biztosítunk bármely webshop motorral
- utánvét kezelés Magyarországon és külföldön is
- mindig elérhető ügyfélszolgálat
- figyelembe tudjuk venni egyéni igényeidet, mint környezetbarát- vagy marketing csomagolás
- raktárunkba beérkező termékeket 24 órán belül bevételezzük
Ügyfeleink véleménye rólunk
Extra rugalmas webshop logisztika, jól megközelíthető helyen. Profi kiszolgálás, nulla félre kézbesített csomag, és szerintem a legjobb ár-érték arány. Csak ajánlani tudom őket.
Fontos szempont volt, hogy legyen személyes átvevőpont, ami nagyon sikeres a vásárlók körében.
Az integráció gyorsan, profi módon lezajlott.
Adminisztrációs felületük egyszerű, könnyen átlátható.
A korábbiakkal ellentétben nincs hibásan összeállított csomag, hibás címzés, a késő délután leadott rendelés is másnapra a vevőnél landol.
Előző
Következő
Számolj velünk!
Kérdésed van? Tedd fel bátran! Keress minket a hello@logify.hu email címen vagy 06 30 8626 727-es telefonszámon.
Vagy töltsd ki űrlapunkat egyedi ajánlatért!