Az interneten keresztül ma már gyakorlatilag mindent el lehet adni az elektronikai cikkektől és a könyvektől kezdve az élelmiszereken és utazásokon át egészen a ruházati cikkekig, de akár vásárolhatunk fűtött testápoló adagolót, banánszeletelőt vagy akár napelemes ventilátoros sapkát is.

Tény, hogy a vásárlók ma már olyan termékeket is megvásárolnak az interneten, melyeknél korábban szükségét érezték, hogy személyesen megnézzék vagy kipróbálják őket. Ettől függetlenül van, amit könnyebb, és van, amit nehezebb az interneten keresztül eladni. A jól eladható termékek legfőbb jellemzői:

  1. Jól bemutatható – Az egyik legfontosabb, hogy a termékkel kapcsolatos információk jól átadhatóak legyenek, minél több termékfotó, akár video, részletes termek leírás.
  2. Alacsony kockázatú – Ne járjon nagy kockázattal az adott termék megvásárlása. A kockázat alatt általában pénzügyi kockázatot értünk.
  3. Bonyolult alternatívájú – Minél nehezebb az adott terméket beszerezni hagyományos boltból, annál jobb.
  4. Olcsó – komoly előnyt jelent, ha termékeinket olcsóbban tudjuk árulni, mint amilyen áron a vevő a szomszédos boltban kapná.

A ti termékeitek megfelelnek ezeknek a jellemzőknek és már nem tudjátok hova tenni a rengeteg dobozt a csomagoláshoz?

A Logify-nál teljes körű logisztikai szolgáltatást nyújtunk webshopoknak 13. kerületi raktárunkban, professzionális informatikai háttérrel. Szolgáltatásunk révén megszabadulhatsz a termékek tárolásával, készletezésével, összeválogatásával járó gondoktól, illetve a csomagolás, csomagfeladás terhétől.

Lépj velünk kapcsolatba, hogy segíthessünk.