Milyen előnyökkel jár, ha kiszervezed webshopod logisztikáját?

MEGSPÓROLOD A RAKTÉRBÉRLÉS KÖLTSÉGÉT

Egy saját raktár bérlése nem csak költséges, de hosszú elkötelezettséggel is jár. Gondoljunk csak bele: a tulajdonosok ma már 1-2 éves minimum bérleti időszakot írnak elő, plusz még számolni kell a kaucióval, rezsivel.

A Logify-nál nincs fix bérleti idő, kaució, rezsi és a raktározási díjak is rugalmasok, attól függően mennyi terméket tárolsz nálunk és mennyi a megrendelésed.

NEM KELL DRÁGA RENDSZERKBE, GÉPEKBE FEKTETNED

Ahogy nő a céged előbb-utóbb elkerülhetetlen lesz egy készletkezelő rendszerbe fektetned, majd speciális nyomtatót, esetleg vonalkód olvasót beszerezned. Ezek több százezres tételek. Egy fulfillment cég rendelkezik mindezen szoftverekkel és gépekkel.   

NINCS SZÜKSÉGED SZEMÉLYZETRE

Ha otthonról intézed a megrendeléseket, előbb-utóbb szükséged lesz segítségre, aki intézi a csomagolást, postázást vagy a pénzügyeket. Őket betanítani és koordinálni plusz energiát igényel.  Ha raktárt bérelsz, akkor az alkalmazottak bérét és járulékait is Neked kell kitermelni és fix költségek lesznek, ha van bevételed, ha nincs.

PÉNZT ÉS IDŐT SPÓROLSZ

A logisztikai cégek egyik előnye, hogy kedvezőbb szolgáltatói díjaik vannak a nagy volumen miatt. Pl. kedvezőbb a csomagoló anyag ára, kiszállítás díja, stb. Továbbá időt spórolnak Neked azzal, hogy nem Neked kell utánajárni a kedvezőbb szállítói áraknak, hanem ezt elvégzik ők helyetted. 

NŐ A HATÉKONYSÁG

Nem kell nagyon magyarázni, hogy a „one man/woman show’ mennyire gátolja a hatékonyságodat. A fejlődés egyik alapja, hogy delegálod a feladatokat. Gondolj bele: mennyi időt tudnál megspórolni azzal, ha nem te bajlódnál a csomagolással, csomagoló anyag beszerzéssel, futár rendeléssel? Ugye?!

Ezért bízd ránk ezeket a feladatokat, hogy az igazán fontos dolgokra koncentrálhass.