Eladói oldalról az online kereskedelem egyik legkellemetlenebb része a kosárelhagyások száma. Valaki vásárolna, már a kosarában van a terméked, de a végén valamilyen oknál fogva mégsem vásárolja meg azt. Ha már egyszer belerakta a kosarába, akkor hozott egy döntést, hogy szüksége van az adott termékre, de valamilyen tényező miatt meggondolta magát.

Íme, a legfőbb szempontok, melyek a kosárelhagyásokért felelősek:

  1. Rejtett költségek
  2. Regisztráció 
  3. Zavaros szállítási feltételek
  4. Hosszú checkout
  5. Elérhetőségek hiánya
  6. Nem megfelelő ügyfélszolgálat

Ti hogyan próbáljátok csökkenteni a kosárelhagyások számát? Egyszerű es gyors fizetési folyamattal? Remarketinggel?

Lépj velünk kapcsolatba, hogy a zavaros szállítási feltétel ne lehessen a kosárelhagyásokért felelős szempont. Nálunk a Logify-nál a csomagjaidat szerződéses partnerünk valamelyikével a rendelést követő másnap vagy még aznap kiszállíttatjuk. Sőt akár a raktárunkat is használhatod átvevő pontként.